Contact

Korstmos 37

2914XB Nieuwerkerk aan den IJssel

Uren

Maandag - Vrijdag

10:00 - 18:00 uur

Telefoon

+ 31 180 324946

Levertijd en verzendkosten
We doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen we dezelfde dag nog te verzenden. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn en niet tot een maatwerkbestelling behoren. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen:
Vanaf € 6,95 voor bezorging met DHL. Voor overige bezorgkosten zie de aangegeven keuzemogelijkheden, bij het bestellingsoverzicht in je winkelwagen.

Gratis afhalen op afspraak op onze bedrijfslocatie.

Levering verloopt via de PostNL-bode
of pakketbezorger van DHL. Wij verzenden je bestelling binnen 2-3 werkdagen. (tenzij anders afgesproken)
Echter, wij kunnen het moment van aflevering met de vervoersdiensten niet garanderen.

  • Betaalmethoden
    – Ideal
    – Bank Overboeking
    – Tikkie
    – Contant

Klantenservice retouren en overige

  • Product ruilen?
    Wil je je product ruilen? Dat kan bij de meeste producten zonder probleem. Uitgesloten zijn echter je maatwerklevering, snoepgoed en andere voedingswaren. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Afhankelijk of je bestelling al is verzonden met de vervoerder, proberen we de gegevens intern nog aan te passen. 

  • Retourneren
    Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, neem je binnen 14 dagen  contact met ons op via info@traktatieworkshop.nl of contactformulier.  Na melding van je retour heb je 14 dagen de tijd om je retour te regelen. (bewaar altijd het bewijs van retourzending) We zullen na ontvangst van het retour het verschuldigde orderbedrag, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. En aan de voorwaarden van retour is voldaan, zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden en in de informatie op het retourformulier

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Er zijn producten die niet voor retour in aanmerking komen; o.a. maatwerk producten (o.a. traktaties, cadeaupakketten & bedankjes), bederfelijke waren (snoepgoed en overige voedingswaren) Meer informatie vind je onderaan de pagina. De kosten voor terugzenden van het product zijn voor eigen rekening. 

    Ter aanvulling op bovenstaande:
    Uitzonderingen voor retour/ruilen zijn maatwerk leveringen na goedkeuring van offertes en/of opdrachtbevestiging, voor de grotere afnames van producten door bedrijven, verenigingen, scholen etc.  Dit geldt ook voor geleverde diensten vanuit de evenementenservice. Hiervoor gelden aanvullende leveringsvoorwaarden of speciaal voor de gelegenheid overeengekomen afspraken. (zie offerte en bijbehorende e-mail of andere wijze van bevestiging opdracht)

    Schade veroorzaakt door PostNL, DHL of ander post/vervoersbedrijf kunnen we niet vergoeden aan aanbieder en/of afnemer, verzending is voor eigen risico. Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden en de Privacy policy.  Als toevoeging op de verzendkosten, berichten we dat Atelier - De Pretletter de wettelijke plicht heeft hierover 21% BTW te berekenen. De juiste verzendkosten inclusief de 21% BTW
    kun je terug vinden in je factuur.

  • Klachtenafhandeling
    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door naar ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur